Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΙΜΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΩΤΗ ΜΕΛΑ


Μήνυμα κ.Φώτη Μελά ......
Άρχισε αγαπητοί συμπολίτες μου η Μεγάλη Εβδομάδα, η εβδομάδα των ΠΑΘΩΝ που κορυφώνεται το ΠΑΣΧΑ με την Ανάσταση του Θεανθρώπου.

Εγώ ,όπως πάντα θα  βρίσκομαι συνεχώς κοντά σας  καθώς θεωρώ ότι οι πραγματικοί αγώνες δίνονται στους δρόμους και στις γειτονιές του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας με συνοδοιπόρους ΌΛΟΥΣ εσάς.

Με γνωρίζεται, θέλω εγώ ο ίδιος να ακούω τα προβλήματα των συμπολιτών μου, να ενημερώνομαι από πρώτο χέρι για τις καταστάσεις που βιώνουν και να πολεμάω μαζί τους προκειμένου να ξεπερνιούνται οι  δυσκολίες που αντιμετωπίζουν.

Θέλει θέληση, θάρρος και δύναμη να κοιτάξεις σήμερα τους πολίτες στα μάτια και σας καλούμε να αναρωτηθείτε πόσοι τοπικοί άρχοντες το κάνουν αυτό……
Περιορίζονται στο να καταρτίζουν μεγαλεπήβολα σχέδια μέσα σε γραφεία αλλά και πλούσιους λόγους τους οποίους εκφωνούν όταν πλησιάζει η ώρα της κάλπης ενώ όλο τον άλλο καιρό είναι εξαφανισμένοι.

Η πόρτα και η καρδιά μου αγαπητοί συμπολίτες μου είναι ανοιχτή για όλους ΕΣΑΣ.
Δεσμεύομαι ότι θα είμαι ΠΑΝΤΑ δίπλα σας……