Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Ιστορία με ιδιαίτερη αίσθηση

Ένας άντρας γυρίζει από τη δουλειά αργά στο σπίτι, κουρασμένος και εκνευρισμένος, για να βρει τον έξι ετών γιό του να τον περιμένει στην πόρτα. Μπαμπά θέλω να σε ρωτήσω κάτι του λέει ο γιός του. Πόσα χρήματα παίρνεις στη μία ώρα εργασίας;

Γιατί ρωτάς τέτοια πράγματα, απαντάει ο πατέρας.

Θέλω να ξέρω, σε παρακαλώ πες μου.
Έστω, εάν πρέπει να ξέρεις παίρνω 20 ευρώ την ώρα.

Μπαμπά επειδή μαζεύω λεφτά μπορείς να μου δώσεις 10 ευρώ;

Ο πατέρας εξαγριωμένος …. Γιατί μαζεύεις λεφτά; Μήπως για να αγοράσεις κανένα ανόητο παιχνίδι πάλι; Πήγαινε κατευθείαν στο κρεβάτι σου και σκέψου πόσο εγωιστής είσαι. Εγώ δε δουλεύω τόσο σκληρά για τέτοιες επιπολαιότητες.
Το παιδί πήγε ήσυχα στο δωμάτιό του και έκλεισε την πόρτα.

Μετά από μία περίπου ώρα , ο πατέρας είχε ηρεμίσει και είχε αρχίσει να σκέφτεται: Ίσως είναι κάτι που ο μικρός χρειάζεται πραγματικά άλλωστε ΔΕ ζητάει συχνά χρήματα. Πήγε στο δωμάτιο του παιδιού και βλέποντας ότι δεν κοιμάται είπε:
Σκεφτόμουν ότι ίσως ήμουν πολύ σκληρός μαζί σου νωρίτερα. Ήταν μία μεγάλη ημέρα και έβγαλα την κούραση μου σε σένα. Πάρε τα λεφτά που μου ζήτησες αλλά θέλω να μάθω τι θα τα κάνεις;
Το παιδί έτρεξε κατευθείαν επάνω του χαμογελώντας
Σ΄ευχαριστώ μπαμπά φώναξε.
Κατόπιν πάει στο μαξιλάρι του και βγάζει από κάτω ορισμένα τσαλακωμένα χαρτονομίσματα.
Ο πατέρας μόλις βλέπει ότι το παιδί έχει μαζέψει χρήματα αρχίζει να νευριάζει.
Το μικρό παιδάκι αρχίζει να μετράει τα λεφτά , κοιτάζει τον πατέρα του και λέει:
Κοίτα μπαμπά έχω τώρα 20 ευρώ. Μπορώ να αγοράσω μία ώρα από το χρόνο σου; Σε παρακαλώ έλα αύριο νωρίς στο σπίτι θα ήθελα πολύ να φάμε μαζί……..