Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Αντίστροφη μέτρηση για τις κάλπες, νέο μήνυμα του Φώτη Μελά


Συνδημότισσες, Συνδημότες μου …….

Σε λίγη ώρα καλούμαστε να εκλέξουμε τη νέα Δημοτική Αρχή στο Κερατσίνι και τη Δραπετσώνα.
Σε λίγη ώρα καλούμαστε να επιλέξουμε τους πιο ικανούς προκειμένου να αντιμετωπίσουν όλα τα κρίσιμα ζητήματα την επόμενη πενταετία.

Η ψήφος σας  πρέπει να είναι άκρως συνειδητή και από αυτή την εκλογική διαδικασία ΔΕΝ πρέπει να λείψει κανείς.

Όλοι μαζί θα θέσουμε νέες, γερές βάσεις για το μέλλον αυτής της Πόλης.
Όλοι μαζί θα αγωνιστούμε για να ξαναγίνει η Πόλη μας ανθρώπινη.

Περιθώρια για άλλο χαμένο χρόνο ΔΕΝ υπάρχουν…..

Αγαπητοί συμπολίτες μου δώστε μου δύναμη για να την  μετατρέψουμε σε ελπίδα.
Αγαπητοί συμπολίτες μου με γνωρίζετε, έχετε μνήμη και κρίση και σας ζητώ να με εμπιστευτείτε αυτή την κρίσιμη ώρα.
Πάντα στη ζωή μου πορευόμουν με ήθος και ύφος.  
Σεβάστηκα πλήρως όλους εσάς, δε ρύπανα την Πόλη μας με προεκλογικά φυλλάδια και αφίσες, ΔΕΝ επέλεξα τα  χτυπήματα  κάτω από τη μέση, αντιθέτως μίλησα με πολιτικό λόγο και προτάσεις για την αντιμετώπιση των πραγματικών προβλημάτων όπως αυτό της  ανεργίας , των κοινωνικών παροχών, της περίθαλψης, της καθαριότητας, της μέριμνας για την τρίτη ηλικία.

Να θυμάστε ότι δεν ήρθαμε για να διαχωρίσουμε αλλά για να ενώσουμε όλους τους πολίτες .
Να θυμάστε κοινός εχθρός μας είναι τα προβλήματα και στον αγώνα αυτό χρειαζόμαστε όλοι.

 Να θυμάστε ότι ΜΟΝΟ με την  ψήφο σας μπορεί να ανακόψουμε τον κατήφορο και να μπούμε σε τροχιά ανάπτυξης.

Σας σέβομαι, σας εκτιμώ και σας εμπιστεύομαι.

 Ο υποψήφιος Δήμαρχος Κερατσινίου - Δραπετσώνας Φώτης Μελάς.