Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Z1,Z2,Z3,Z4

Αν-οικοδόμηση με υλικά κατεδάφισης.

Άρχισαν ήδη ορισμένοι υποψήφιοι Δήμαρχοι του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας να χάνουν τη μπάλα ……

Σε πληρωμένες  καταχωρήσεις μιλούν για ανανέωση κατά 80% του ψηφοδελτίου τους παρά το γεγονός ότι είναι η πρώτη φορά που διεκδικούν επισήμως το χρίσμα.
Μιλούν για ανανέωση, παρά το γεγονός ότι, όπως οι ίδιοι μας γνωστοποιούν, πήραν στελέχη που είχαν πρωτίστως περάσει από όλους τους άλλους Συνδυασμούς.

Μιλούν επίσης για ανεξάρτητη Δημοτική Αρχή που θα είναι διεκδικητική και ασυμβίβαστη.
Εμείς τους υπενθυμίζουμε δικά τους λόγια τα οποία μάλιστα διατύπωναν εγγράφως: 
Ήδη κατέθεσα επίσημα στα όργανα του ΠΑΣΟΚ την αίτησή μου για να είμαι υποψήφιος Δήμαρχος του Κόμματος στις ερχόμενες κρίσιμες Δημοτικές Εκλογές.

Ήταν μία πολιτική πράξη υψίστης πολιτικής ευθύνης απέναντι στο Δήμο Κερατσινίου και την Αυτοδιοίκηση αλλά και απέναντι στο μεγαλύτερο Κόμμα της πόλης στο οποίο έχω την τιμή να ανήκω.

Με την αίτησή μου αυτή διεκδικώ το χρίσμα , τη στήριξη του ΠΑΣΟΚ. Ζητώ να είναι επιλογή του , πιστεύοντας ότι μπορώ να ηγηθώ νικηφόρα της παράταξης και στη συνέχεια να διοικήσω αποτελεσματικά έναν από τους μεγαλύτερους Δήμους της χώρας. Ζητώ να είμαι επιλογή του και θα ήθελα εξαρχής να ξεκαθαρίσω με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο. Προσωπικά δεσμεύομαι ότι θα στηρίξω όποιον υποδείξει το ΠΑΣΟΚ με τρόπο ορατό και μη αμφισβητήσιμο.

Το σήριαλ θα συνεχιστεί, τα  συμπεράσματα δικά σας…..